Art Bazar FTW!

I lördags ställde jag ut några av mina tavlor på eventet Art Bazar på Grävsta gård i mitt gamla älskade Hölö. SJUKT BRA tillställning! Cred till Nilas, Leon och Simon samt deras crew! Med mig ställde också en annan skön snubbe ut sina humoristiska coola tavlor! Kvällen bjöd på hemmagjord pizza, glögg, mys, skratt, dans, show m.m. Ljuva stämmor och aukustiskt stod Lovi och Maja för, och sen Matilda och Arvid. Och Goloka, underbara Goloka fick hela ladan att gunga i takt. Det var helt enkelt en helt fantastisk kväll!
Jag själv lyckades sälja hela 5 tavlor(!) och köpa 2 st med mig hem. Jag knöt nya kontakter med fina människor och jag bokade in en ny utställning. Det flyter på gött just nu och jag vill njuta av varenda sekund jag får sprida min njutning. Alltså mitt målande ;)
Just nu mår jag väldigt bra! Jag känner mig pigg och oftast glad, och jag börjar återfå driften. Kännslan av att kunna titta frammåt, ha önskemål och inpiration börjar komma tillbaka. Att få sitta i ateljen så mycket som jag gjort nu och kommer att göra året ut ( nästan varje dag ) är så befriande, härligt, roligt och tillåter ALLA mina kännslor att få finnas.
V.T.S.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0