Snap!

Det flyter på bra nu i konstvärlden! Min alltså.. Trots målar-stressen som infinner sig så härligt i min arma kropp, så känner jag full tillit till att det löser sig. Livet komer att lösa det här åt mig <3 Datum är inte helt fastställt än, men i mellandagarna kommer ett par nya (so fresh att dom inte ens torkat än) alster infinna sig på Söder. Inte bara på Söder, utan på vår (jag säger vår bara för att jag är en så jäääävla stolt Järna-bo to the bones) fina fina fiiina Satlå-butik där. Har du inte varit där än bör du göra det snarast! Inte för mitt, utan för att den är så jävla bra! Och mysig!
Anywho, jag jobbar stenhårt för att få allt klart. Sjukskriven och vila? Pyttsan, vad är det? När jag tittar i min almanacka ser jag att den är mera fullspäckad och klottrad i än när jag faktiskt arbetar. Hur blev det så? "näemn vadå jag är ju sjukskriven så jag har ju tid med det där...och det där.. och det.. oooh och det!" :) Jag kör på fram till nyår, sen måste jag varva ner ifall jag ska hålla. Då börjar jag dessutom arbeta igen. 50% dom första 3 veckorna har FK tillåtit. Resterande 50% ska jag faktiskt slappna av på.
Nytt projekt: Jag ska... hör och häpna... designa ett nät-omslag till en musiksingel som släpps till 1/1-12. Japp, jag! Lite läskigt då jag för det första aldrig gjort ett sånt jobb, och för det andra att det kommer visas för mer folk än när jag tex ställer ut. Det kommer visas i en helt annan värld, musik-världen, än vad jag är van vid och därför är det lite.. ptjaa.. nervöst. Men, det ska bli sjuukt kul såklart! Grymt rent ut sagt! Är tacksam för denna utmaning som lagts på mig. Vilken tillit dom måste ha :) Dom där grabbarna. Avslöjjar inget än. Ni får helt enkelt vänta och se. 30/12 är min deadline. Håll alla tummar och tår för nu kör vi!
V.T.S.S. ftw!

Ett fyllejobb. Haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0