Update.

Den där nya kuren jag kört vid mens och pms. WOW! Jag har varken haft ont eller blivit trött, yr, illamående, fått huvudvärk. Nada. (första dagen hade jag ont men då hade jag inte börjat) Jag kan ju inte veta säkert att det har med kuren att göra, men vanligtvis går jag igenom ett helvette en gång i månaden. Vi får väl se nästa månad. Jag rekomenderar iaf starkt denna kur! 50 ml järn-shot och ett glas soya-mjölk på morgonen. Ska man äta frulle så vänta ca 20 min efter järn-shoten med att äta. Shoten är det första du ska göra när du stiger upp. Järnet måste få ta tid på sig att spridas innan du stoppar i dig föda.
Jag tror stenhårt på det här! Natural all the way!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0