Le Wekeeend

Fredag: Galet bra dubstep på Gula Villan. Dreamteamet röjjde. Träffade gamla och nya. Vid stängning smet jag iväg med några nyfunna och hade kramkalas i "snön". Alltså riktiga kramar. Såna där fina, lugna, varma, kärleksfulla, genuina kramar med människor jag inte kännde, men som kunde endå. Sååå musigt!
Lördag: Vaknar med jordens värk. från botten av skallbenet ned över ryggen ända ner i svanskotan. Det var som om jag hade varit sängliggandes i en vecka och sen dansat i frlera timmar med heela kroppen. (vilken jag iuförsig gjorde) mina lår ar vrak och att gå i trappor gjorde så att tårarna trängdes bakom ögonen. Var barnvakt till Devin, vlket va supermysigt! Den killen alltså!
Söndag: Lång sovmorgon följt av varm choklad med grädda med min kära mor. Efter det släpade jag mig ner till ateljen och målade med Lars. Vanja kom och joina och målade ett julkort till sin granne. Vi blev hungriga och åkte till Heron. Där blev det, i vanlig ordning, Pizza Hut. Pepperoni Lovers med Cheesy crust. mmmmmm! sen sockervadd. Jag fick en ordentlig sockerkick av det och det kändes som om mina tänder skulle falla av på plats. Hem och nanna Drak-Vanja. Hon slumra till men vaknade senare och röjjde runt bland alla täcken och kuddar och ville verkligen inte sova. hon ville dansa och brottas. I tell you, jag är kär i ungen! Hon är ju fanimig bäst! Efter en jävla massa brottning fick jag muntergöken att somna. men då va jag pigg helt plötsligt och sitter nu och funderar på hur jag ska lösa detta. somnen alltså.
Imorgon: Planerar vi att om vi kommer upp i tid ska vi upp och titta på bror när han slåss. Thaiboxning eller va de nu var. Kan tänka mig att det finns en hel del sköna snubbar där. hehe.  eller som vi bestämmer oss för lång sovmorgon, ja då blir det ner i ateljen. Håller på att reparera det jag förstöde där tidigare i veckan.. kräktes på dom eller va de nu va. Fiiii fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0