I vänners sällskap.

Timmy är hemma! I tisdags kom han, och vi klädde granen dagen i ära. Och kollade på Kenny Starfighter. Och åkte rutchkana. Emelie och Devin har en GRYM rutchkana i vardagsrummet. Supermysig kväll!
Gårdagen spenederade jag hemmifrån. På dagen var jag iväg till Sthlm med Storebror och Drak-vanja och tittade på när han och everybody else slogs. Thaiboxning. Jag och Vanja satt i ett lastbilsdäck och njöt av synen på alla dessa svettiga hurtiga män(!)niskor. På kvällen blev det Julspelet på Kultan. Åh vilken nostalgi. Har inte gått på flera år! Efter det bar det av till Vagnhärad för glöggmys hos Johanna. En supermysig kväll i bra människors sällskap. Att samla vänner runt juletider är fint! Lika fint som att samla familjen. <3
V.T.S.S.
Jag rensade damens hightech-avlopp cokså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0